Сторінки

План роботи МО

В 2017-2018 навчальному році методичне об’єднання вчителів математики,інформатики,фізики і астрономії.  Верхнянської сільської ради ОТГ буде працювати над проблемою: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості в контексті сучасних освітніх технологій та нового Державного стандарту».
         Головною метою методичної роботи з вчителями фізики, математики, астрономії буде забезпечення умов для формування особистості педагога через створення науково-методичного простору, системи інформаційного     забезпечення.
          Поставлена  мета  реалізовуватиметься через  різні форми методичної  роботи з використанням новітніх технологій і активне  використання  їх   під   час  проведення  методичних  заходів.
Основними напрямками в роботі над методичною проблемою були:
         створення    оптимальної   системи методичної роботи з педагогічними кадрами, побудованої на основі діагностики;
         забезпечення ефективного методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій;
         опрацювання нового державного стандарту освіти;
         раціональне поєднання в системі методичної роботи   колективних, групових та індивідуальних форм;
         персоніфікація  методичної  роботи  з  педкадрами  через  використання  різних форм  індивідуального впливу та адресної методичної допомоги (індивідуальні консультації, система творчих завдань, методичні діалоги тощо);
         створення ефективної системи інформування педагогів з використанням веб-технологій про актуальні проблеми освіти,  нові  педагогічні  технології;
          впровадження в практику роботи інформаційно-комунікаційних, проектних технологій,  вдосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом впровадження тестових технологій, забезпечення на уроках і в позаурочний час диференційованого особистісно зорієнтованого підходу до учнів,
         надання методичної допомоги педагогічним працівникам з питань впровадження профільного та допрофільного навчання.


    
      
        Основні завдання на 2017-2018 навчальний рік:

 Забезпечення зростання фахової підготовки вчителів,організацію та вивчення педагогічних ідей,оновлення та впровадження їх у практику роботи вчителів;
 Подальше впровадження компетентнісного підходу до викладання математики інформатики,фізики і астрономії згідно нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
 Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку жит-тєвих компетентностей особистості;
 Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й творчої діяльності вчителів;
 Наставницький супровід становлення педагогічної  майстерності, професійної компетентності молодих вчителів; 
 Вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
 Створення творчих груп вчителів математики, фізики та інформатики.



Напрямки реалізації:

Забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання, для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;
- Здійснення інформаційно-нормативного, методичного,психологічного забезпечення вчителів фізико-математичного циклу;
- Пошук шляхів,засобів,можливостей скорочення витрат навчального часу.



Робота методичного об’єднання передбачає:

  Розробку методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів,підвищення культури навчальної праці ,дотримання режиму праці та відпочинку;
         Проведення проблемного аналізу результатів освітнього  процесу;
       Організацію роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп вчителів.
    

       Пріоритетні напрямки роботи методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу:
         Організація роботи   диференційованих методичних  семінарів  для різних груп учителів.
         Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям.
         Проведення первісної експертизи суттєвих змін, які вносять викладачі до навчальних програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
         Подання пропозицій щодо організації та змісту досліджень вчителів фізики і інформатики, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до нового державного стандарту                                                                        
1.  Проведення  майстер-класів із фізики, інформатики, математики;
2.  Організація творчих звітів як  підсумок роботи  вчителів фізико-математичного циклу.
3. Підготовка учнів до участі в ЗНО, районних предметних олімпіадах та  конкурсах;
4.  Впровадження новітніх технологій  навчання;
5.  Впровадження проектного навчання на уроках фізико-математичного циклу;
6.  Дистанційне навчання .як необхідна умова якості освіти;
7.  Організація моніторингових досліджень;
8. Підбір актуальних виховних тем для виховання компетентнісної особистості.

Немає коментарів:

Дописати коментар