В 2017-2018 навчальному році методичне об’єднання вчителів математики,інформатики,фізики і астрономії. Верхнянської сільської ради ОТГ буде працювати над проблемою: «Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості в контексті сучасних освітніх технологій та нового Державного стандарту».
Головною метою методичної роботи з вчителями фізики, математики, астрономії буде забезпечення умов для формування особистості педагога через створення науково-методичного простору, системи інформаційного забезпечення.
Поставлена мета реалізовуватиметься через різні форми методичної роботи з використанням новітніх технологій і активне використання їх під час проведення методичних заходів.
Основними напрямками в роботі над методичною проблемою були:
• створення оптимальної системи методичної роботи з педагогічними кадрами, побудованої на основі діагностики;
• забезпечення ефективного методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій;
• опрацювання нового державного стандарту освіти;
• раціональне поєднання в системі методичної роботи колективних, групових та індивідуальних форм;
• персоніфікація методичної роботи з педкадрами через використання різних форм індивідуального впливу та адресної методичної допомоги (індивідуальні консультації, система творчих завдань, методичні діалоги тощо);
• створення ефективної системи інформування педагогів з використанням веб-технологій про актуальні проблеми освіти, нові педагогічні технології;
• впровадження в практику роботи інформаційно-комунікаційних, проектних технологій, вдосконалення системи оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом впровадження тестових технологій, забезпечення на уроках і в позаурочний час диференційованого особистісно зорієнтованого підходу до учнів,
• надання методичної допомоги педагогічним працівникам з питань впровадження профільного та допрофільного навчання.
Основні завдання на 2017-2018 навчальний рік:
• Забезпечення зростання фахової підготовки вчителів,організацію та вивчення педагогічних ідей,оновлення та впровадження їх у практику роботи вчителів;
• Подальше впровадження компетентнісного підходу до викладання математики інформатики,фізики і астрономії згідно нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
• Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку жит-тєвих компетентностей особистості;
• Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й творчої діяльності вчителів;
• Наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
• Вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
• Створення творчих груп вчителів математики, фізики та інформатики.
• Подальше впровадження компетентнісного підходу до викладання математики інформатики,фізики і астрономії згідно нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
• Використання сучасних прогресивних технологій з метою розвитку жит-тєвих компетентностей особистості;
• Створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької й творчої діяльності вчителів;
• Наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
• Вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
• Створення творчих груп вчителів математики, фізики та інформатики.
Напрямки реалізації:
- Забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання, для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;
- Здійснення інформаційно-нормативного, методичного,психологічного забезпечення вчителів фізико-математичного циклу;
- Пошук шляхів,засобів,можливостей скорочення витрат навчального часу.
- Здійснення інформаційно-нормативного, методичного,психологічного забезпечення вчителів фізико-математичного циклу;
- Пошук шляхів,засобів,можливостей скорочення витрат навчального часу.
Робота методичного об’єднання передбачає:
• Розробку методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів,підвищення культури навчальної праці ,дотримання режиму праці та відпочинку;
• Проведення проблемного аналізу результатів освітнього процесу;
• Організацію роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп вчителів.
Пріоритетні напрямки роботи методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу:
• Організація роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп учителів.
• Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям.
• Проведення первісної експертизи суттєвих змін, які вносять викладачі до навчальних програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
• Подання пропозицій щодо організації та змісту досліджень вчителів фізики і інформатики, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до нового державного стандарту
1. Проведення майстер-класів із фізики, інформатики, математики;
2. Організація творчих звітів як підсумок роботи вчителів фізико-математичного циклу.3. Підготовка учнів до участі в ЗНО, районних предметних олімпіадах та конкурсах;
4. Впровадження новітніх технологій навчання;
5. Впровадження проектного навчання на уроках фізико-математичного циклу;
6. Дистанційне навчання .як необхідна умова якості освіти;
7. Організація моніторингових досліджень;
8. Підбір актуальних виховних тем для виховання компетентнісної особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар